Zeszłoroczna premiera World of Warcraft Classic została bardzo ciepło przyjęta przez graczy, czego można było się spodziewać po wysokim zainteresowaniu wśród milionów fanów serii. Twórcy spełnili ich oczekiwania, co przełożyło się na duży wzrost populacji sieciowego RPG.
Społeczność graczy przyjęła World of Warcraft Classic bardzo ciepło, czego efektem jest duży przyrost liczby graczy na serwerach. Efekt finalny zapowiadanego klasycznego powrotu gry z pewnością zadowoliła rzeszcze fanów, ale równie dużo powodów do radości mają sami twórcy, firma Blizzard.
Poinformowali oni przy okazji podsumowania czwartego kwartału 2019 roku, że z racji premiery World of Warcraft, produkcja podwoiła liczbę swoich graczy względem stanu z końca drugiego kwartału. Nie znamy co prawda konkretnych danych liczbowych, natomiast sama firma jest bardzo pozytywnie nastawiona wobec dalszego wspierania klasycznego doświadczenia World of Warcraft.
Tymczasem, z nadchodzących wydarzeń na graczy od 10 lutego czekać będzie Darkmoon Faire. Fani produkcji będą mieli ręce pełne roboty z racji nadchodzących rajdów, festiwali i szerego nowości.
Dawid Szafraniak
Student dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z zamiłowania gracz wszystkich gatunków i platform, preferujący jednak dobrą fabułę. Pasjonat fotografii sportowej i reportażowej, w wolnych chwilach zwiedza świat na wschód od Europy i państwa powszechnie niepopularne.
Rodzaj: Fantasy MMORPG
Grafika: 3D • Premiera: 2019 • PvP: Tak • PvE: Tak •
Koszt: 59,99 • Platformy: PC • Wersja PL: Nie •
Producent: Blizzard Entertainment • Wydawca: Blizzard Entertainment • Tematyka: MMO w świecie fantasy
Ocena | Premiera | |
6. Ragnarok Online 2: Legend of the Second | 7.7 | 2012 |
7. World of Chaos | 7.7 | 2021 |
8. Hero Wars | 7.7 | 2016 |
9. Ragnarok Online | 7.7 | 2002 |
10. Broken Ranks | 7.7 | 2022 |