• ranking gry mmorpg topowe online
  • darmowe gry do pobrania na pc i komputer
  • poradniki gry na komputer darmowe
  • wirtualny świat rewolucja gra online
  • wydarzenia eventy gaming gry komputerowe
  • indie games gry niezależne

Shinobi no Mono

gra Shinobi no Mono

Gatunek: Fantasy MMORPG
Tematyka: Manga i Anime Naruto
Grafika: tekstowo-graficzna
Producent: Shinobi no Mono Naruto PBF
Wydawca: Shinobi no Mono Naruto PBF
Platformy: Przeglądarka internetowa
Premiera: 2012
Wersja PL: TAK
Koszt gry: Darmowa
Limit wieku: brak
Aktywna: NIE

TRYB ROZGRYWKI
PvP
PvE
RANKING MMO MIEJSCE 255. WG GATUNKU Fantasy MMORPG
73.
ILOŚĆ GŁOSÓW 2
OCENA GRACZY 7.0
OCENA REDAKCJI 6.7

Shinobi no Mono jest grą typu PBF, w której gracz wciela się w postać wykreowanego przez siebie bohatera wpasowanego do świata Naruto. Gra opowiada historię o Shinobi znaną fanom innych mang, która jest przeszłością tego świata. Manga ta pełna jest interesujących technik opartych na wewnętrznej energii zwanej chakrą. Pozwala ona na kontrolę żywiołów, tworzenie krótkotrwałych kopii swojego ciała czy nawet techniki czaso-przestrzenne.

Shinobi no Mono można określić jako Taktyczny Storry Telling Efektów. Przypomina to pod pewnymi względami karcianki, gdzie każdy buduje własną talię złożoną z kart. Każda z tych kart ma swoje własne, unikalne efekty i zasady. Mechanikę SNM należy podzielić na dwie części: mechanikę budowy postaci oraz mechanikę rozgrywki. Pierwsza wzrorowana jest w dużej mierze na Świecie Mroku i nie mamy ograniczeń rozwoju postaci - ograniczeniem jest tylko czas. Drugi typ mechaniki, rozgrywki jest Storry Tellingiem. Elementy mechaniki to efekty poszczególnych technik czy zdolności. Gra stawia nacisk na ukryte ruchy - taktyki, akcje, których postać przeciwnika nie mogła zobaczyć oraz dodatkowe notatki zapisywać można w bbcode ukrywającym treść.

Wzorując się na grach towarzyskich i autorskich systemach RPG Shinobi no Mono stara się w pewnych kwestiach zacierać granice między grającymi i prowadzącymi rozgrywkę. Odbywa się to dzięki tzw. misjom samodzielnym. Polegają one na napisaniu krótkiego opowiadania, które następnie jako misję odpowiedniej rangi zatwierdza administrator. Możliwe jest to tylko w przypadku misji o niskich rangach, by nie zaburzać balansu gry. Oprócz tego w grze wprowadzono Senseiów drużyn Geninów w formie prawdziwych graczy. Aktualnie obowiązek posiadania drużyny na stopniu genina został zniesiony.

Akcja gry toczy się kilkadziesiąt lat po wydarzeniach w mandze. Gra zaczyna się w momencie, gdy większość Shinobi znanych z mangi, którzy przeżyli wojnę przeciwko Obito i Madarze, umarło już ze starości. Sytuacja geograficzna się nie zmieniła. Dalej istnieją te same krainy Shinobi. Część wymarłych klanów odrodziła się, powstały nowe rodziny Shinobi adaptując wyjątkowe zdolności dosyć rzadkie w czasach mangi. Część z nich migrowała do nowych krain w celu znalezienia miejsca, gdzie mogliby spokojnie żyć. Mniejsze krainy często wchodziły we współpracę z większymi łącząc swoje siły Shinobi - główne krainy przejęły funkcje szkoleniowe młodych wojowników.

Po latach spokoju nastał czas nowych walk. Grupa rebeliantów złożona z zwykłych bandytów jak i renegatów - shinobi wyszkolonych z zwykłych ludzi przez Nukeninów, jak i właśnie samych Nukeninów i R?ninów - Samurajów, którzy już nie służyli Tetsu no Kuni. Zostali oni powstrzymani, ale w wyniku walk sytuacja geograficzna się zmieniła. Oto no Kuni wchłonęło część pobliskich krajów zwiększając swoje wpływy. Drobne kraje leżące pomiędzy krajami Ziemi, Ognia i Wiatru połączyły siły pod wodzą Ame no Kuni. Trzecią wielką formację złożyły kraje zachodnie i północne zamykając się na wpływy ze wschodu.


  • Zalety i wady gry Shinobi no Mono
  • Sprawdź wady i zalety gry!
ZALETY 
WADY 
    • Nieograniczone możliwości fabularne
    • Duże możliwości świata
    • Sami piszemy opcje dialogowe
    • Czasochłonna