War Robots Frontiers przygotowuje graczy na Sezon 2: Power Surge, który wystartuje 17 czerwca. Nadciąga mnóstwo nowości, w tym dwóch unikalnych War Robots – Loki i Mesa, agresywny Titan Volta, tryb gry Spearhead oraz odświeżone mapy. Sezon zapowiada się dynamicznie i pełen wrażeń – twórcy nie tylko poszerzają wachlarz dostępnych opcji rozgrywki, ale także rozwijają fabularne tło świata gry, pogłębiając narrację osadzoną w zdewastowanym uniwersum Wild Ten. To kolejny krok ku większej immersji, urozmaiceniu taktyk oraz dopieszczeniu detali, które docenią zarówno nowi gracze, jak i doświadczeni piloci.
Wszystko zaczyna się 17 czerwca, gdy gra roboty otwiera drzwi do Sezonu 2 – Power Surge. Fabuła gry rozwija się dalej – blokada trwa, ale piloci nie poddają się i znajdują nowe źródła surowców. Jedni uczą się przetrwania, inni zwracają się ku przemytowi. Gdy życie na Tortudze zaczyna się stabilizować, sieć Warp ulega awarii, paraliżując działalność w Wild Ten. Teraz wszystko zależy od graczy – to oni mają naprawić, co zostało zniszczone.
Wśród nowości Sezonu 2 sci-fi strzelanki wyróżniają się dwaj nowi wojownicy. Loki, mistrz podstępu, potrafi korzystać z hologramów do infiltracji i zwiadu. Jego siłą jest mobilność i zdolność radzenia sobie z przeciwnikami posiadającymi osłony. Loki dostępny będzie poprzez Battle Pass Scavenger’s Haul, który pojawi się wraz z premierą sezonu.
Drugi z nowych robotów, Mesa, to typowy obrońca. Może rozstawiać bariery chroniące sojuszników oraz wypuszczać drona wspierającego sprzymierzeńców i osłabiającego wrogów. Mesa dołączy do gry 22 lipca w ramach Battle Passa Spark Of Ingenuity. Oba roboty wprowadzają nowe style gry i urozmaicają skład drużyn, czyniąc gry walki robotów jeszcze bardziej zróżnicowanymi.
Jednym z największych hitów nowej aktualizacji będzie Titan Volta – pierwszy czteronożny tytan zbudowany na Tortudze. Agresywny i niezwykle mobilny, potrafi wykonywać podwójny skok oraz unosić się w powietrzu. Volta wyposażony jest w elektryczną broń, potrafi generować ruchome bariery i zadawać obrażenia przeciwnikom, którzy zaryzykują przejście przez jego pole ochronne. Ten Tytan idealnie wpasowuje się w dynamikę gry roboty shooter i z pewnością zmieni układ sił na polu bitwy. Jego unikalne umiejętności czynią z niego nie tylko narzędzie zniszczenia, ale i strategicznego sojusznika w drużynie.
Nowy tryb gry, Spearhead, wprowadza zupełnie inne podejście do rywalizacji. Dwie drużyny ścierają się w walce o kontrolę nad losowo pojawiającymi się sondami Warp. Zdobywając je, zdobywa się punkty – wygrywa drużyna, która osiągnie limit lub wyeliminuje przeciwników. To tryb stawiający na mobilność, szybkie decyzje i doskonałe zgranie zespołu.
Odświeżone zostały również mapy Spectrum i Fissure. Spectrum, zrekonstruowane przez frakcję Freecon, wydaje się przygotowane na nowy etap tajemniczego eksperymentu. Fissure, mimo anomalii Warp, wciąż jest wykorzystywane jako teren wydobywczy. Obie lokacje zyskały lepsze efekty pogodowe i bardziej czytelne ukształtowanie terenu, co pozytywnie wpływa na taktyczne możliwości graczy.
Zmiany nie ominęły też systemu nagród ligowych. Od teraz gracze otrzymują nagrody ze wszystkich niższych lig, jeśli osiągną odpowiedni poziom w Milestone 1. Przykładowo, awansując do Złotej Ligi, otrzymuje się także nagrody z Brązu i Srebra. W Sezonie 2 nastąpi jednak reset – gracze spadną o jedną ligę w dół, co zwiększa konkurencyjność i motywuje do walki o powrót na szczyt. Dla niecierpliwych przygotowano playtest – 15 i 16 maja użytkownicy Steama i MY.GAMES Launchera mogli sprawdzić nowości przed oficjalnym startem. To zapowiedź jeszcze większego zaangażowania społeczności w rozwój War Robots Frontiers.
Sezon 2: Power Surge to dowód na to, że War Robots Frontiers nie zwalnia tempa. Nowa zawartość, zbalansowane mechaniki, wciągająca narracja i intensywna akcja sprawiają, że ta gra o robotach umacnia swoją pozycję wśród fanów sci-fi strzelanek. Niezależnie od tego, czy jesteś weteranem frontu, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z walkami robotów – teraz jest idealny moment, by wskoczyć do akcji.
Maksym Belilovskyi
Studiuję na kierunku Informatyka. Wybrałem specjalizację "Programowanie gier komputerowych" i większość swojego wolnego czasu spędzam w grach komputerowych. Jestem die-hard fanem wielu franczyz growych - zabraknie mi słów, żeby wspomnieć o każdej swojej ulubionej grze. Gry komputerowe miały i mają bardzo wielkie znaczenie w moim życiu, dlatego zdecydowałem się związać swoją przyszłość z tą branżą.
Rodzaj: Shootery
Grafika: 3D • Premiera: 2022 (Early Access) / 2025 (Full Release) • PvP: Tak • PvE: Nie •
Koszt: 67,99 PLN (Steam) • Platformy: PC • Wersja PL: Tak •
Producent: Pixonic, MY.GAMES • Wydawca: MY.GAMES • Tematyka: Epickie starcia robotów w sci-fi przyszłości
Ocena | Premiera | |
6. War Robots | 7.7 | 2014 |
7. Tacticool | 7.7 | 2019 |
8. Mech Arena: Robot Showdown | 7.7 | 2019 |
9. World of Warplanes | 7.7 | 2013 |
10. Star Conflict | 7.6 | 2014 |