Mamy wyniki konkursu na darmową promocję gry w naszym serwisie! Wybór nie był prosty, ponieważ zgłosiły się bardzo ciekawe projekty gier, zarówno z gatunku MMO, jak i tradycyjne oraz mobilne.
Zaprezentowane gry opracowywane przez zespoły z całego kraju znajdowały się na różnym etapie rozwoju, od koncepcji po gotowe i funkcjonujące już tytuły. Ostatecznie po długich i żmudnych analizach i kilkuetapowej selekcji wyłoniony został zwycięski projekt, którym został www.shadowtime.pl – interesujący projekt MMORPG osadzony w uniwersum Mangi & Anime! Gra znajduje się obecnie na etapie wczesnych beta-testów, co pozwala każdemu na zapoznanie się z produkcją, do czego już teraz serdecznie zapraszamy!
Oddajmy głos zwycięskiemu zespołowi Huberta „Kurt” Włodarczyka, który w takich słowach opisuje tytuł:
"Shadow Time to gra MMORPG osadzona w świecie Anime łącząca w sobie wiele znanych tytułów takich jak np. Dragon Ball, Naruto, One Piece, Bleach, Fairy Tail. Celem świata Shadow Time jest stworzenie społeczeństwa, które wspólnie podejmie walkę, aby przeciwstawić się Jeźdźcom Apokalipsy zagrażającym całej egzystencji owego świata. Większości postaci kanonicznych nie znajdziemy w Shadow Time. Gra jest światem otwartym i może zawierać treści z różnych Mang & Anime. W grze nie doszukujmy się jednak idealnego odwzorowania oryginalnych motywów, gdyż gra rządzi się równymi prawami, aby każdy gracz mógł cieszyć się wspólną rozgrywką poprzez wyrównany poziom. Główną cechą Shadow Time jest to, że w tym świecie każdy fan Mang & Anime może znaleźć tu coś dla siebie, dzielić się z innymi graczami swoimi zainteresowaniami w tej tematyce, stworzyć z nimi gildię, zaaranżować pojedynek postaci z przeciwstawnych Anime, a przede wszystkim cieszyć się wspólną rozgrywką."
Hubert „Kurt” Włodarczyk – główny pomysłodawca i twórca Shadow Time. Trzyma pieczę nad wszystkim. Twórca wielu grafik w grze. Na co dzień pracuje i zajmuje się tworzeniem grafik oraz stron internetowych.
Ewelina „Ewelynnn” Lechowicz – jedna z głównych osób, które tworzą Shadow Time. Zajmuje się redagowaniem tekstu, opisami, tworzeniem questów fabularnych, wymyślaniem eventów. Poza tym studentka Inżynierii Środowiska.
Konrad „Evilbazard” Michalczyk – programista Shadow Time. Tworzy silnik, na którym opiera się gra. Kiedy nie programuje, to chodzi do technikum informatycznego.
Prezentujemy również zgłoszone gry zasługujące na uwagę, które o włos przegrały z zwycięskim ShadowTime.
eTABU jest grą opartą o popularną karciankę Tabu. Wystarczy zebrać czteroosobową grupę i już można bawić się słowami. Spośród konkurencji nasza gra wyróżnia się dostępnymi 10 językami i znakomitym designem.
Jesteśmy młodym zespołem i nadal rozwijającym się. Są wśród nas studenci jak i już absolwenci różnych kierunków, nie tylko ścisłych. Co tydzień męską częścią ekipy idziemy na hale pograć w piłkę, a po pracy spotykamy się często na piwo i planszówki. Obowiązki zależał oczywiście od stanowisk, iOS developer pracował nad swoją wersją, a Android developer nad swoją. Graficy przygotowywali wygląd i brali ciągły udział w tworzeniu tej wspaniałej gry.
Ball Balance to lekka gra logiczno-zręcznościowa bazująca na fizyce. Gracz kieruje w niej kulką, która może zmieniać materiał z jakiego jest wykonana, co wpływa na jej interakcję z otoczeniem. Do przejścia mamy 30 ręcznie zaprojektowanych poziomów. Całość została wykonana w 2D, co wyróżnia publikację na tle innych gier z tego gatunku.
Maciej Pierzynka - tworzeniem gier zajmuję się amatorsko od około 2 lat, tworząc głównie kod, a okazjonalnie grafikę do swoich projektów. Pracę w branży gier jako programista zacząłem względnie niedawno, bo z początkiem 2016 roku. Z wykształcenia "mgr inż." w branży zupełnie niezwiązanej z tematem :)
Impossible Traffic Car to gra zręcznościowa dla jednego gracza, w której pędzimy przez miasto samochodem unikając przy tym nadjeżdżających zewsząd innych użytkowników drogi. Gra jest bardzo dynamiczna i potrafi wciągnąć (albo zirytować) :)
Zespół składa się z matematyka oraz metalurga, którzy programowaniem i grafiką zajmują się hobbystycznie - tworząc razem niewielkie projekty. Na codzień pracujemy w branżach niezwiązanych ze światem gier, ale związanych z motoryzacją :)
Jag & Dice ma być platformówką utrzymaną w mechanice gier takich jak Rayman Legends, czy Origins, z tą jednak różnicą, że tworzoną w grafice 2D. Graczowi do rozwiązania przypadnie wiele dość prostych zagadek, ale niektóre pułapki i przeszkody będą wymagały ogromnej zręczności i wielu prób. Chociaż oprawa graficzna jest dość minimalistyczna, to jednak mamy nadzieję za pomocą ciekawych efektów graficznych sprawić naprawdę dobre wrażenie. Co tę grę będzie wyróżniało od innych? Możliwość gry w kooperacji dla dwóch osób na kanapie(coraz mniej gier to oferuje), barwna fabuła z humorystycznymi akcentami, nastawienie na dość wysoki poziom trudności z niezwykle różniącymi się od siebie, dobrze zaprojektowanymi poziomami, stawiającymi wiele wyzwań. Jeśli chodzi o samą fabułę to oto i ona: Dzielny kot Jag i pies Dice łączą siły, aby powstrzymać świat przed zagrażającym złem. Czym ono jest konkretnie? Tego chyba nie wie nikt, ale jedno jest pewne - przemierzą niejedną dziwną krainą i przejdą wiele ciężkich prób, aby w końcu dopiąć swego. Czy pomożesz im w uwolnieniu tej dziwnej krainy od nadchodzącego zła?
Nasz zespół kryje się pod nazwą Eagle IT i składa się z zaledwie dwóch osób, choć wiele pomysłów pozyskujemy także od rodziny i przyjaciół.
Krystian Waśkowski - programista i level designer, 17 lat, uczeń I Liceum Ogólnokształcącego w Międzyrzeczu, gry tworzę odkąd miałem 10 lat, ale jedynym moim projektem, który do tej pory ujrzał światło dzienne to Duck Attack. Uczę się na profilu mat/fiz/inf, moją pasją jest właśnie tworzenie gier i ogólnie rozumiana informatyka. Do moich obowiązków w zespole należy przede wszystkim programowanie, tworzenie poziomów, wyszukiwanie odpowiednich materiałów graficznych i dźwiękowych.
Tomasz Łagowski - 26 lat, pracownik ETO Magnetic, student i szwagier Krystiana Waśkowskiego. Pasjonat gier video z głową pełną pomysłów. Testuje moje gry od kilku lat, motywuje i przytacza swoje wizje. Do jego zadań należy wymyślanie innowacji, testowanie gier pod kątem błędów, ale także i potencjalnego zainteresowania oraz opieka na wizerunkiem Eagle IT w social media.
Zobacz nasze inne konkursy.
Być może aktualnie rozdajemy nagrody ;)
Portal MMO Team
Nasza misja to dostarczanie Wam najlepszych informacji i multimediów ze świata gier komputerowych, ze szczególnym uwzględnieniem niesamowitych gatunków: MMO, MMORPG i MOBA.
Rodzaj: Fantasy MMORPG
Grafika: 2D • Premiera: 2017 • PvP: Tak • PvE: Nie •
Koszt: Darmowa • Platformy: Przeglądarka internetowa • Wersja PL: Tak •
Producent: Shadow Time • Wydawca: Shadow Time • Tematyka: Anime MMORPG - przygody w świecie Dragon Ball
Ocena | Premiera | |
6. Ragnarok Online 2: Legend of the Second | 7.7 | 2012 |
7. World of Chaos | 7.7 | 2021 |
8. Hero Wars | 7.7 | 2016 |
9. Ragnarok Online | 7.7 | 2002 |
10. Broken Ranks | 7.7 | 2022 |