• ranking gry mmorpg topowe online
  • darmowe gry do pobrania na pc i komputer
  • poradniki gry na komputer darmowe
  • wirtualny świat rewolucja gra online
  • wydarzenia eventy gaming gry komputerowe
  • indie games gry niezależne

Strategie marketingowe internetowych serwisów rozrywkowych i kasyn online

Strategie marketingowe internetowych serwisów rozrywkowych i kasyn online

Hazard internetowy to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi elektronicznej rozrywki dla osób pełnoletnich w Polsce i na świecie. Branża przynosi wielomiliardowe obroty, przybywa zarówno profesjonalnych serwisów hazardowych, jak i użytkowników korzystających z ich oferty. Oferty, która dzięki rosnącej konkurencji na rynku hazardu internetowego, staje się coraz bardziej atrakcyjna i różnorodna. Tak samo, jak coraz korzystniejsze stają się bonusy powitalne dla nowych graczy oraz akcje promocyjne dla stałych i powracających klientów. Rynek hazardowy online kwitnie także za sprawą różnych strategii marketingowych, mających na celu promowanie i reklamę serwisów hazardowych.

Reklama i promocja hazardu, a ustawa hazardowa

Każda bez wyjątku firma, aby zaistnieć i funkcjonować na rynku, musi korzystać z jakiejś formy marketingu i autopromocji. Pomaga to w promowaniu sprzedaży towarów lub usług, przyciąga nowych klientów, a także buduje zaufanie do marki. W przypadku branży hazardowej, w niektórych krajach istnieją liczne ograniczenia, jeśli chodzi o sposób reklamy serwisów oferujących hazardową rozrywkę online. Przykładem jest Polska, gdzie nie wolno emitować reklam hazardu w telewizji czy na billboardach. Zgodnie z przepisami ustawy o grach hazardowych, zabroniona jest reklama i promocja gier hazardowych oraz zakładów wzajemnych. Reklama, czyli publiczne rozpowszechnianie znaku towarowego, symbolu graficznego czy innych oznaczeń związanych z hazardem, w tym linków do stron internetowych oferujących gry hazardowe online. Natomiast promocja, to z punktu widzenia ustawy, zachęcanie do korzystania z gier hazardowych. Złamanie zakazu promocji i reklamy hazardu grożą sankcje z tytułu kodeksu karnego skarbowego. Jaki marketing jest dozwolony?

Najpopularniejsze formy marketingu w hazardzie

Oto najchętniej i najczęściej stosowane w Polsce i na świecie strategie promocji i reklamy, stosowane przez profesjonalne platformy internetowe z grami hazardowymi online:
 

Ambasadorzy marki – gry hazardowe stały się na tyle popularną formą rozrywki dla dorosłych, że zyskały swoich miłośników także wśród celebrytów, którzy często stają się twarzą danego bukmachera czy kasyna online, na czym zyskują obie strony, dzięki wzajemnej promocji. Przykładem może być tutaj Mike Tyson, będący ambasadorem marki PariMatch, a także Cristiano Ronaldo, Connor McGregor oraz nasz rodzimy strongman Mariusz Pudzianowski, pojawiający się w kampanii reklamowej serwisu bukmacherskiego.

Marketing afiliacyjny – stosowany przez między innymi przez influencerów, zwany także marketingiem word-of-mouth, będący sytuacją win-win, zarówno dla marki, jak i marketera, czyli na przykład influencera czy fanpage-u zarabiających na promowaniu danego serwisu.

Akcje promocyjne – tę sztukę serwisy hazardowe z legalnymi zakładami i kasynami online opanowały do perfekcji, a rosnąca konkurencja na rynku wpłynęła na wzrost atrakcyjności bonusów, promocji i premii dla nowych, stałych i powracających klientów. Bonusy powitalne bez depozytu, od depozytu, darmowe spiny na automaty do gry, bonusowe środki na grę, darmowe zakłady, zakłady bez ryzyka, cashback, cashout, programy lojalnościowe VIP, można by tak wymieniać długo. Przykładowo platforma hazardowa Mostbet oferuje nowym graczom aż 100% bonusu od pierwszego wpłaconego depozytu do kwoty 1400 zł oraz 250 darmowych spinów, a oprócz tego udostępnia regularnie dla wszystkich graczy takie promocje, jak: cashout - opcję wycofania zawartego zakładu, cashback - zwrot części przegranej stawki, cykliczne piątkowe promocje, bonusy za obserwowanie serwisu na mediach społecznościowych, express booster – zwiększone kursy, premie za zapraszanie znajomych, urodzinowy freebet, zakład bez ryzyka i program lojalnościowy dla aktywnych.

Reklama w aplikacjach – wszyscy używają dziś telefonów komórkowych i korzystają z różnego rodzaju darmowych aplikacji mobilnych, dlatego ten kanał promocji jest bardzo powszechny i skuteczny. Smartfony i aplikacje stały się nieodłącznym elementem życia.

Marketing SEO – opierający się na tekstach, domenach i blogach zawierających pożądane i często wyszukiwane słowa kluczowe oraz recenzje, opinie i linki promujące serwisy z grami hazardowymi online, polegający też na optymalizacji i pozycjonowaniu stron internetowych.

Marketing RTM – marketing w czasie rzeczywistym (Real Time Marketing), polegający na indywidualnym podejściu i spersonalizowanej ofercie, reagowanie na jego potrzeby i działania w każdym momencie jego aktywności. Przejawia się to m.in. w elastycznym interfejsie strony głównej serwisów hazardowych, dopasowujących się do preferencji gracza.  

 

 

  • Transistor logo gry png

    Transistor

    Gatunek: Fantasy MMORPG
    Tematyka: RPG w świecie futurystycznym
    Grafika: izometryczna
    Producent: Supergiant Games
    Wydawca: Supergiant Games
    Platformy: PC, PS4, Switch, iOS

    • 6.7
    • 0.0
    • 8.0
.

Zobacz podobne więcej z tego działu

Transistor - Gameplay [FullHD]
Forge of Empires - TIMELAPSE 2,5 roku gry [Full HD]
TOP 20 Gier MMORPG - Otwarty Świat [Full HD]
Fatal Force - Mobile Gameplay [HD]
Fatal Force - MMORPG - Trailer

Najchętniej grane

BEST GAME - LINEAGE II - FANTASY
  • Sonda Transistor
  • Głosuj na wady i zalety gry!
ZALETY 
WADY 
 NEWSY
najnowszee